Mc Flurries in the sun!!!! - Reisverslag uit Blackburn, Verenigd Koninkrijk van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu Mc Flurries in the sun!!!! - Reisverslag uit Blackburn, Verenigd Koninkrijk van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

Mc Flurries in the sun!!!!

Door: accentnijkerk

Blijf op de hoogte en volg Accent

27 Maart 2012 | Verenigd Koninkrijk, Blackburn

Bijna zes uur! In Nederland al zeven uur. En wij zitten in het zonnetje op het terras van de MacDonalds, die in hetzelfde gebouw zit als het hotel! ('mevrouw!!!! De MacDonalds is 24 uur per dag open!!!).

De eerste indrukken van de leerlingen:

Kevin:
We moesten verzamelen op Amersfoort Station en we gingen met de trein naar Schiphol. Ik vond het vliegen leuk, het stijgen voelde net als of je in de achtbaan omhoog ging. IN de lucht kreeg ik wel last van mijn oren. Landen ging ook goed, wel hobbelig. toen werden we met een busje naar het hotel gebracht.

Marcel:
Eerste indruk: Good, very good! Because flying is fun. Hotel is good, nice. Prettige reis gehad. Ik zat bij het raampje in het vliegtuig en heb monopoly gespeeld.

Jalien:
Ik vond het heel leuk en de mensen heel beleefd. Ik heb met de piloot gekletst. Het vliegen vond ik helemaal niet eng en best leuk, maar af en toe voelde je je een beetje licht in je hoofd, maar ik zou het zo over doen! Ze reden aan de andere kant. Ik heb mezelf al buitengesloten in het hotel. En heb het zelf in het Engels opgelost en een sleutel gevraagd.

Arina:
Vliegen had ik al eens gedaan. We hadden mooi weer onderweg. We zaten aan de verkeerde kant van de auto. Het leukste van vandaag vond ik eigenlijk alles wel.

Vanavond hopen we kennis te maken met de leerlingen en docenten uit Engeland, Griekenland en Roemenië. Spannend.... en wie worden onze roomies, die pas na middernacht komen???

Wordt vervolgd.......

  • 27 Maart 2012 - 17:21

    Marcel En Joke:

    Wat een leuke reactie's van jullie alle vier! Enne wat die MC Donald betreft...........word er nog wel geslapen,of is het 24 uur lang in de MC Donald zitten !!!
    Dus leerkrachten,mochten jullie ze kwijt zijn.......................

  • 27 Maart 2012 - 18:21

    Sandra Herskamp:

    leuk hoor die foto"s van jullie, als jullie roomies komen slapen jullie dan of wachten jullie tot ze gearriveerd zijn slaap lekker voor straks

  • 27 Maart 2012 - 18:24

    Familie Jalien:

    Jalien opgesloten? Kan ik me haast niet voorstellen.Jalien is nooit iets kwijt.Ha ha
    Filmpje is ook heel erg leuk.Mevrouw Hoekerd je bent een goeie reporter

  • 27 Maart 2012 - 18:39

    Deveny:

    Hallo allemaal,

    heel veel plezier op de reis!!!

    @Jalien:
    Super goed gedaan meis dat je het zelf heb opgelost!!
    Je kan het wel ik heb het zelf gehoord!!

    Ik ga elke dag even op de site kijken ben namelijk heel benieuwd!
    Ik kan dan namelijk veel leren van jullie reis!!

    Groetjes, Deveny

  • 28 Maart 2012 - 07:14

    Albertine :

    Wat een feest zeg, MC op kruipafstand...
    Maar goed dat ik niet mee ben!

  • 28 Maart 2012 - 07:54

    Sandra Herskamp:

    lekker geslapen allemaal ? en hoe was jullie eerste engelse ontbijt kon je wel iets naar binnen krijgen arina ,want de dag begon toch vroeg voor jullie en heb je een leuke kamergenote ? veel plezier vandaag

  • 28 Maart 2012 - 08:51

    Marjan Van Dijk:

    Dag lieve allemaal,

    Dat klinkt al heel goed en wat leuk dat er zelfs in het Engels verslag wordt gedaan.
    Jalien, hoe heb je dat' buiten sluiten' nu voor elkaar gekregen? Dat verhaal wil ik later echt van je horen. Maar wat goed dat je het zelf kon oplossen.
    Het is hier erg stil zonder jullie, dus stuur maar veel verslagen en filmpjes dan blijven we op de hoogte van jullie belevenissen.

    Kijken jullie wel uit met oversteken:-)!

    Groeten uit Nijkerk

  • 28 Maart 2012 - 18:55

    Oma Heijne:

    hett is wel een heel leuke belevenismaar je krijgt wel gewoon les ik vind het leuk dat ik het kan volgengeniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 261689

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Kindervakantieweek organiseren

26 Mei 2015 - 02 Juni 2015

Tsjechie klusweek

07 April 2015 - 20 April 2015

Pro Mobility 2015, buitenlandstage België

10 Maart 2015 - 13 Maart 2015

AKA 2015 naar Londen!!!!

03 Juni 2014 - 06 Juni 2014

AKA studiereis naar Londen.

08 Mei 2014 - 15 Mei 2014

Stage in Tsjechië!

04 April 2014 - 17 April 2014

Pro Mobility

07 Oktober 2013 - 11 Oktober 2013

Polen, Poznan

28 Mei 2013 - 31 Mei 2013

AKA in Parijs

02 April 2013 - 13 April 2013

Sunparks: Want to be Mobile (reis 2)

10 December 2012 - 14 December 2012

schilderproject Sunparcs Mol

08 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Exploring a multi-faith Europe: Larisa,Griekenland

04 Juni 2012 - 16 Juni 2012

Want to be Mobile: buitenlandstage

17 April 2012 - 20 April 2012

AKA studiereis Parijs

27 Maart 2012 - 31 Maart 2012

'Exploring a multi-faith Europe': Blackburn UK

05 April 2011 - 08 April 2011

AKA studiereis Londen

13 April 2010 - 16 April 2010

AKA studiereis Londen

Landen bezocht: