Belgie dag 2 - Reisverslag uit Lommel, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu Belgie dag 2 - Reisverslag uit Lommel, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

Belgie dag 2

Door: Deveny

Blijf op de hoogte en volg Accent

04 April 2013 | België, Lommel

Hallo allemaal,

Ik heb het erg naar me zin gister heb ik groen gedaan en vandaag in het zwembad het is daar lekker warm en super leuk.
Toen mocht ik eerst samen met me begeleider het water in een kannetje doen en daarna gingen we de temperatuur en toen met vloeistof kijken of het water helemaal goed was toen kwam Luciana en toen ging ik in zo huisje zitten en toen kon ik alles volgen op tv's en later mochten Luciana en ik samen bij de wildwaterbaan staan en als mensen iets deden wat niet mocht gingen we op een fluitje blazen zo dat ze door moesten gaan.
Het was een lange dag maar wel super leuk en ook heel leerzaam.
Heb ook een leuke contacten gelegd en het personeel is echt super tof!
Dit was echt heel leuk en mensen herkennen je ook als je gewoon als je rondloopt in het park!
Dit was mij dag!
Slaaplekker allemaal!! Doeggg

• 04 April 2013 - 21:56

Jan Hofman:

Hoi Belgen,

Wat leuk om weer wat van jullie te horen. Het is wel stil op school. jullie zijn er niet en ook de eerste jaars leerlingen zijn op schoolkamp.

Heel veel plezier.

J. Hofman

• 04 April 2013 - 22:15

Mettine&Ronny:

Hallo Deveny

Eindelijk een verslagje van je nieuwe werk ja dat is weer wat anders als pretpakketten verkopen xd
    Hoop dat je nog meer leuk nieuws op de site zet voor je fans.
    Hoe gaat het met flappie hahaha
    Wees blij dat meneer Hofman jullie reisleider niet was anders waren jullie niet aan gekomen hahaha
    En hoe is het met de rest van je nieuwe collega's lukt het allemaal
    voor straks slaap lekker en zet hem op
    wij zijn trots op je xxx

• 04 April 2013 - 22:16

Eveline:

helemaal geweldig meid, je hebt het leuk gehad in het zwembad, het is nu kwart over tien, en misschien lig je al in je mandje, of heb je daar ook een waterbed?? Ik hou je in de gaten hoor, een hele dikke knuffel x

• 04 April 2013 - 22:19

Robbert:

Hee deveny

Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Ik spreek je als je in nederland bent wel weer
    Nog veel plezier

Xx

• 04 April 2013 - 22:48

De Buuf:

Leuk om te lezen dat je het na je zin hebt daar. En de jongens daar? Zijn die ook een beetje leuk of vallen ze tegen? Ik heb al heel wat gehoord van je ma.vooral van flappie haha.maar ik blijf je volgen,veel succes zet hem op. Groetjes de buuf

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010