zondag, wisseling van begeleiding, - Reisverslag uit Balen, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu zondag, wisseling van begeleiding, - Reisverslag uit Balen, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

zondag, wisseling van begeleiding,

Blijf op de hoogte en volg Accent

06 April 2013 | België, Balen

nog een paar uren slapen in eigen bed en dan gaan Abe en ik naar Belgie. Onze collega's zijn daar al druk geweest en mogen genieten van hun thuisreis. t s net gelukt om de foto van het vertrek erop te zetten, hoera!!!

wij zijn benieuwd of alle jongelui er nog net zo enthousiast uitzien dan toen een week geleden.

Abe en ik hebben er in elk geval zin in en hebben ons menu voor morgen al vastgesteld.....

dus allemaal daar in Belgie: tot morgen

groetjes van Abe en Diana

• 06 April 2013 - 18:36

Marleen Hurkmans:

Diana en Abe! Veel plezier de komende week! Groetje, Marleen

• 06 April 2013 - 21:40

Gerard Van Egmond:

Hallo België gangers,

Leuk om de verslagen van de afgelopen week te lezen en de foto's te bekijken.
    Die week was duidelijk een succes.
    Diana, Abe en leerlingen, ik wens jullie en heel goede tweede week met veel leerzame en leuke momenten.

Hartelijke groet van Gerard van Egmond

• 06 April 2013 - 23:08

Eveline:

Speciaal voor DEVENY,

ik mis ....................

FOTO'S, zou graag zien hoe het park eruit ziet, waar jullie werken, hoe de huisjes eruit zien, ik kan geen beeld maken van de locatie waar jullie verblijven, dus Deveny, grijp die badmeester, en de 2 leerkrachten even aan de haren, en deel foto's, dat de ene dakgoten aan het schoon maken is, de andere bij de lunch helpt, weer een ander huisjes schoon maakt enz enz

Voor alle andere harde werkers geld het zelfde hoor, denk niet dat ik de enigste ben, foto's ontbreken.

Hoe is het met flappie, verblijft die ook nog op het park???

geniet morgen van je vrije dag, en maak vooral foto's !!!!!!

liefs mij

• 07 April 2013 - 10:14

Mettine&ronny:

Goede morgen Belgie

Diana en Abe heel veel succes deze week geniet ervan!
    Roderik en Laura bedankt voor afgelopen week want jullie gaan zo gillend naar huis.
    Rij voorzichtig want Flappie zit in je kofferbak haha.
    Voor de rest ben ik het met me zuster eens zie verslag hier boven.
    We lezen of horen ook niks over de leerlingen van Zeist wat doen jullie daar ????
    Hou ons is meer op de hoogte ook van gekke en leuke dingen die jullie mee maken.
    Deveny breng daar de boel eens op stelten en tot leven xd
    Groetjes Mettine en Ronny

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010