hallo van ons allen - Reisverslag uit Balen, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu hallo van ons allen - Reisverslag uit Balen, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

hallo van ons allen

Blijf op de hoogte en volg Accent

08 April 2013 | België, Balen

isabel: ik heb vandaag housekeeping gedaan met shannon en stefan. Ben vandaag met Shannon onder de zonnebank geweest. zit nu in de wifi zone
isabel
Ciao!!

Shannon '' Vandaag heb ik housekeeping gedaan samen met Stefan en Isabel, tot/met half 5 en daarna met Isabel onder der zonnenbank geweest ;p
Nou en uuhm... Bye ik weet niks meer :)

Bigg Kiss to you all !! ;) <3

luciana: ik heb vandaag groen gehad
eerst moest vulnis prikken en daarna bladeren opruimen .
vanmmidag heb ik ook nog gezwomen en nu zit ik in de wifi zone

veel liefs luusjee

martin: gisteren had ik animatie met de kinderen, ik vond het wel even heel moeilijk want dan heb je kinderdisco en dan moet je met de kinderen dansen op k3 of kabouter plop maar boeien ik heb het gewoon gedaan en de kinderen waren helemaal blij en ik natuurlijk ook. tot nu toe vind het nog heel leuk in belgie.
groetjes martin !!!

stefan:ik hab vandaag housekeeping was erg zwaar,we moesten 8 huisjes doen.
heb ook nog gekookt

gr stefan



Arina: ik heb vandaag boodschappen gedaan voor het huisje
de eest week had ik wel moeiten hier en wou ik graag naar huis het gaat nu veel beter ik vind nu wel leuk hier
vandaag heb ik bij de fietsen gestaan was er gezellig morgen in de horica en dan woensdag zwembad en donderdag met de kinderen en vrijdag chek in en dan is het al weer tijd om naar huis te gaan dan moeten we huisje schoon maken alles in pakken en dan weer naar huis
lieve mensen een heel dikken knuffel aan papa mama me zusje en oma xxxx loveyou

terrence: het gaat met mij goed. vandaag heb ik in de tuin gestaan. als ik zou kiezen zou ik dit niet doen. liever zou ik bij het zwembad werken. gelukkig ga ik dat morgen doen. en morgen ga ik goed mijn best doen.


vele groeten uit Belgie

  • 09 April 2013 - 08:40

    Sandra Herskamp:

    hallo arina blij te lezen dat het nu wel leuk is.
    Heb je alleen maar lekkere dingen gekocht of ook wel gezond is er op het park een supermarkt of ben je van het park af geweest het is vast niet zoveel als de eerdere foto"s van het boodschappen doen.
    Vandaag dus in de horeca werken in het restaurant .
    Volgens je zus die nu ook onderweg naar belgie is het weer niet zo prettig is dat zo?
    Hele dikke kus van ons hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 261706

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Kindervakantieweek organiseren

26 Mei 2015 - 02 Juni 2015

Tsjechie klusweek

07 April 2015 - 20 April 2015

Pro Mobility 2015, buitenlandstage België

10 Maart 2015 - 13 Maart 2015

AKA 2015 naar Londen!!!!

03 Juni 2014 - 06 Juni 2014

AKA studiereis naar Londen.

08 Mei 2014 - 15 Mei 2014

Stage in Tsjechië!

04 April 2014 - 17 April 2014

Pro Mobility

07 Oktober 2013 - 11 Oktober 2013

Polen, Poznan

28 Mei 2013 - 31 Mei 2013

AKA in Parijs

02 April 2013 - 13 April 2013

Sunparks: Want to be Mobile (reis 2)

10 December 2012 - 14 December 2012

schilderproject Sunparcs Mol

08 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Exploring a multi-faith Europe: Larisa,Griekenland

04 Juni 2012 - 16 Juni 2012

Want to be Mobile: buitenlandstage

17 April 2012 - 20 April 2012

AKA studiereis Parijs

27 Maart 2012 - 31 Maart 2012

'Exploring a multi-faith Europe': Blackburn UK

05 April 2011 - 08 April 2011

AKA studiereis Londen

13 April 2010 - 16 April 2010

AKA studiereis Londen

Landen bezocht: