Deveny's studiedag - Reisverslag uit Balen, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu Deveny's studiedag - Reisverslag uit Balen, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

Deveny's studiedag

Door: Deveny

Blijf op de hoogte en volg Accent

09 April 2013 | België, Balen

Hallo allemaal,

vandaag heb ik een lekker dagje vrij inverband met me hand vandaar dat ik me vandaag lekker kan inzetten met me huiswerk en ik kan ook oefenen voor me examen als ik terug kom.
het is onderling erg gezellig met iedereen en ik heb het erg naar me zin!
ik vind het ook leuk dat jullie ons volgen en leuke reacties plaatsen bedankt daarvoor dat doet me goed!

Ajuu !!

  • 09 April 2013 - 14:30

    Jan Hofman:

    Beste Deveny en de anderen,

    Bedankt weer voor het bericht. Altijd leuk om te lezen. hebben jullie het naar je zin nog steeds. Gaat het met jouw hand, Deveny.

    Ik wens jullie nog goede dagen toe. Sterkte met het laatste stuk!!

    Jan Hofman

  • 09 April 2013 - 14:54

    Marleen Hurkmans:

    Ohoh! Deveny!

    Ik zie je hand op de foto! Wat heb je gedaan??????? Ik hoop, dat het niet ernstig is en niet pijnlijk!! Wie heeft 'm verbonden? En wat lees ik nu? Haha, had je toch huiswerk meegenomen? (Wat een voorbeeldige leerling :), en dat terwijl ik heb geadviseerd lekker alles thuis te laten! Maar goed, nu komt het van pas!!!!!! :)

    En voor jou en de rest: een hartelijke groet uit Nijkerk! En nog heeeel veel plezier!

    Groetjes, mevrouw Hurkmans

  • 09 April 2013 - 15:08

    Mettine & Ronny:

    Hallo Deveny

    Fijn om te horen dat je zo goed bezig bent voor je volgende examen al op je vrije dag.
    En geweldig dat Abe helpt met huiswerk als het nodig is ideaal.
    Maar ik ken je te goed je was liever gewoon aan het werk gegaan vandaag .
    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt en ook dat het onderling gezellig is.
    Heel veel plezier vanavond met ze alle en i.p.v gooien rol je de bal er maar in.
    We blijven je volgen tot het eind .
    groetjes xxxx van ons

  • 09 April 2013 - 15:33

    Mettine &Ronny:

    Hallo Diana en Abe

    Jullie zijn er maar druk mee met die leerlingen.
    Ik vind het super hoe jullie bezig zijn om dingen op de site te zetten erg leuk.
    En ook ingaan op de vragen die in de reacties worden gezet.
    Bij deze wil ik jullie even bedanken voor de goede zorgen van gisteravond.
    Fijne avond en optijd naar bed haha
    Groetjes Mettine en Ronny

  • 09 April 2013 - 20:51

    Eveline:

    Nou COXXXXXXXXXXXX,

    ik in schok je moeder gebeld, ik dacht die komt naar huis, op je facebook stond dat je klaar was, maar mis verstand begreep ik van je ma. Begreep dat je wat meer in dat zwembad mag helpen, er loopt vast wel een leuke badmeester rond, dus zul je niet erg vinden. Je kan de nachten aftellen op 1 hand, en dan ben je weer in je eigen vertrouwde kikkerland. Nog heel veel plezier, geniet er nog even van, want thuis is er weer werk aan de winkel en staan je examens voor de deur.


    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 261681

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Kindervakantieweek organiseren

26 Mei 2015 - 02 Juni 2015

Tsjechie klusweek

07 April 2015 - 20 April 2015

Pro Mobility 2015, buitenlandstage België

10 Maart 2015 - 13 Maart 2015

AKA 2015 naar Londen!!!!

03 Juni 2014 - 06 Juni 2014

AKA studiereis naar Londen.

08 Mei 2014 - 15 Mei 2014

Stage in Tsjechië!

04 April 2014 - 17 April 2014

Pro Mobility

07 Oktober 2013 - 11 Oktober 2013

Polen, Poznan

28 Mei 2013 - 31 Mei 2013

AKA in Parijs

02 April 2013 - 13 April 2013

Sunparks: Want to be Mobile (reis 2)

10 December 2012 - 14 December 2012

schilderproject Sunparcs Mol

08 Oktober 2012 - 12 Oktober 2012

Exploring a multi-faith Europe: Larisa,Griekenland

04 Juni 2012 - 16 Juni 2012

Want to be Mobile: buitenlandstage

17 April 2012 - 20 April 2012

AKA studiereis Parijs

27 Maart 2012 - 31 Maart 2012

'Exploring a multi-faith Europe': Blackburn UK

05 April 2011 - 08 April 2011

AKA studiereis Londen

13 April 2010 - 16 April 2010

AKA studiereis Londen

Landen bezocht: