Reclame campagne in Praag - Reisverslag uit Hořičky, Tsjechische Republiek van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu Reclame campagne in Praag - Reisverslag uit Hořičky, Tsjechische Republiek van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

Reclame campagne in Praag

Door: De hele groep

Blijf op de hoogte en volg Accent

12 Mei 2014 | Tsjechische Republiek, Hořičky

Vandaag zijn we naar Praag geweest. Daar hebben we reclame gemaakt voor Accent en TB vakanties. Zie foto's.
Natuurlijk hebben we ook genoten van de stad. We hebben ook mooie auto's gezien. Een Lamborgini en een Ferrari en dure Mercedesen. Ook lokte een Chinees ons in de winkel. Hij wilde boksbeugels en een taeser verkopen. We zijn maar snel verder gelopen. Maar we hebben veel zin om morgen weer aan het werk te gaan. We houden jullie op de hoogte.
Hartelijke groet van allemaal.

• 12 Mei 2014 - 21:29

Willemieke Van Der Vlist:

Ha mannen,

Wat een leuke foto's zie ik voorbij komen. Volgens mij hebben jullie het goed naar jullie zin. Leuk dat jullie naast het harde werken ook nog mooie uitstapjes maken.
    Hartelijke groet,
    mevr. Van der Vlist

• 12 Mei 2014 - 21:48

Fam Heijne:

Ben heel benieuwd naar de verhalen ,vooral over hoe Praag is , het lijkt ons een mooie stad!
    Voor de komende dagen nog veel ( Werk ) plezier en hou deze leuke trip maar in gedachten!
    Groeten aan iedereen
    Fam Heijne

• 12 Mei 2014 - 22:12

Marleen :

Wat een toffe t-shirts! Mooi, dat een bezoek aan Praag in het programma past! Succes morgen weer met de klussen! De groeten aan Ton en Suzanne! En nog heel veel stage-plezier gewenst!

Mevrouw Hurkmans

• 12 Mei 2014 - 22:48

Annelies Petersen:

Super leuke foto's, geniet er nog maar lekker van. Hé Jur, van die Ferrari s en Lamborghini s werd jij zeker niet warm of koud??!! Dagelijkse kost toch voor jou??!! Het is hier wel een beetje stil hoor, zonder jou.... Ondertussen klussen wij hier hard door. Waaraan??? Dat zie je wel bij thuiskomst!!! Geniet en nog lekker deze laatste paar dagen en veel werkplezier toegewenst met elkaar.

• 13 Mei 2014 - 00:03

Broer En Dinanda Van Den Poll:

Ziet er allemaal geweldig uit, mannen. Prachtige shirts ook, jullie zijn een echt team!
    Je mag best met een souvenir thuis komen maar inderdaad....Een taeser gaar wel een beetje ver.
    Mooie mix van werk en plezier maken jullie er van. Geniet er nog van en succes met de komende klussen (of is alles al af).
    Groet Broer en Dinanda

• 13 Mei 2014 - 12:32

Emmy Weeda- Bouman:

Dat ziet er allemaal heel goed uit! Mooie foto's. Veel bezienswaardigheden, lekker eten en veel gezelligheid. Praag schijnt een hele mooie stad te zijn. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

• 13 Mei 2014 - 23:11

Gert Noorlander:

Dag mannen, niet verkeerd zo'n stage!
    Je bent lekker bezig, je ziet wat en je hebt vast ook veel plezier.
    Geniet er van!

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Totaal aantal bezoekers 261968