Dag 2 arina - Reisverslag uit Lommel, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu Dag 2 arina - Reisverslag uit Lommel, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

Dag 2 arina

Door: Arina

Blijf op de hoogte en volg Accent

04 April 2013 | België, Lommel

Hooooooi :)

Nu twee dagen hier. we hebben een erg lange trein
Reis gehad met de koffers was er zwaar.
We kwamen aan samen met luciana een kamer uit gezocht
Later op de avond ben ik samen met luciana
Naar de wifi gegaan
De volgende dag heb ik mijn eerste werk dag gehad
In het zwembad was er gezellig en leerzaam
Savond weer ff op wifi gezeten lekker ff bij kletsen
Vandaag me twee werk dag gehad in de thuis was wat minder leuk maar wel te doen vanavond voor het eest gekookt met devany en luciana nu nog ff lekker bij wifi zitten en dan lekker gaan slapen morgen weer werken bij het zwembad mis jullie allemaal daar wel hoor tot heel snel xxx voor mijn lieve pa,ma,zusje,en oma

• 05 April 2013 - 15:50

Mevrouw Hurkmans:

Het is alweer dag 4 van jullie avontuur! Ik heb een beetje heimwee naar jullie en ook naar het park! Maar het is leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien (kunnen jullie er meer plaatsen? :) Ik heb ruimte voor jullie gekocht!). Ben benieuwd naar de taken, die jullie vandaag hadden. En lukt het koken voor een grote groep een beetje? En vermaken jullie je een beetje in de vrij tijd? Passen jullie ook een beetje op meneer van Hoff en mevrouw Spek? Veel plezier en succes en een heel fijn weekend. Groetjes, Mevrouw Hurkmans

• 05 April 2013 - 19:20

Sandra:

hallo arina ,gisteren in de tuin bezig geweest samen met stephan , zie ik op de foto de dag daar voor al in het zwembad leuk hoor zijn jullie zelf al wezen zwemmen met de groep zijn er al veel vakantiegangers op het park. Hoe vinden de andere meiden en jongens het op het park gaat het goed tussen de 2 scholen ben benieuwd naar jullie verhalen elke dag weer net wat mevr Hurkmans vraagt kunnen jullie er niet wat meer opzetten dat is voor het thuisfront erg leuk maar misschien is daar wel helemaal geen tijd voor dat kan natuurlijk ook groetjes sandra

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Totaal aantal bezoekers 262097