vrijdag, laatste werkdag - Reisverslag uit Balen, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu vrijdag, laatste werkdag - Reisverslag uit Balen, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

vrijdag, laatste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Accent

12 April 2013 | België, Balen

Vandaag begon de dag met een waterig zonnetje, helaas voor korte duur, want het regent behoorlijk.
Vanmorgen hebben wij voor de leerlingen de laatste boodschappen gedaan. brood voor morgen onderweg en pakjes drinken.

De leerlingen werken vandaag voor het laatst op sunpark Mol. Ze hebben met elkaar afgesproken om na werktijd nog een keer te gaan zwemmen, daarna gaan ze koken (of iets halen, snacken). Het avondprogramma is nu ook bekend. De groep komt bijeen in het huisje van de docenten. Zij zorgen voor snoep, koek, chips, knakworstjes, kaas, worst enz enz. Het zal vast gezellig worden!!

Het programma is bekend:
deze avond zijn de koffers ingepakt. kleding en gebruiksartikelen voor morgen apart gehouden. dan eerste check huisje. Durven het niet aan om alleen morgen het huisje te checken, stel je voor: oepsie toch vergeten de vaatwasser uit te ruimen, koelkast vergeten te legen. En dan ook nog eens de trein missen. Nee, dat gaan we niet doen!!!

zaterdagmorgen:
8.15 tweede en laatste check huisjes
8.30 belbus
9.45 vertrek trein
13.40 aankomst Amersfoort station, (vanwaar ook vertrokken)

We hebben het moto: Samen uit, samen thuis. Dus wij komen allen aan op Amersfoort.

Tot morgen allemaal,

• 12 April 2013 - 13:03

Meneer Van Egmond:

Maak er vanavond een heel gezellige avond van.
    Jullie hebben het verdiend na twee weken met veel leuke en leerzame momenten.
    Ik wens jullie een heel goede reis morgen. En geniet daarna van het weekend!

Hartelijke groet,

Meneer van Egmond

• 12 April 2013 - 13:43

Meneer Van Hoff:

Wat ben ik trots op de leerlinge. Bijna twee weken van huis en zo hard werken!
    Ook echt heel gaaf hoe jullie als groep aan het samenwerken zijn! De foto's krijg ik niet op de skydrive maar dat ga ik hopelijk dit weekend even proberen te regelen. Ik wens jullie een goede teurugreis en een gezellige avond nog!

Groetjes,

Meneer van Hoff

• 12 April 2013 - 15:29

Mettine :

Goede middag iedereen

Ja het zit er bijna op voor jullie jammer hea.
    Dus maak er nog een toffe avond van met elkaar.
    Slim bekeken om dit in het huisje van de mentoren te doen blijft het bij jullie schoon .
    En wat zal het afscheid wat worden van jullie collega"s daar snik snik.
    Dus zorg ervoor dat je een zakdoek bij de hand hebt .
    De Belgen gaan jullie natuurlijk helemaal missen de harde werkers gaan naar huis.
    Diana en Abe bedankt voor de leuke verslagen elke dag en foto"s toppie!!!
    Maak het niet te bont vanavond want jullie moeten er vroeg uit zo te zien.
    Goede reis morgen en wij zien jullie morgen op het station.
    Groetjes Mettine en Ronny

• 12 April 2013 - 15:31

Dirk Jan Koops:

Hallo allemaal,

Wat knap van jullie zeg, 2 weken van huis en dan ook nog hard aan het werk.
    Kunnen jullie mij vertellen of mevr. v.d. Steege het nog een beetje vol kan houden zonder mij.
    Het is hier wel heel erg rustig zonder haar schaterende lach.
    Ik wens jullie nog een fijne avond en een heel goede reis naar huis morgen.

hartelijke groet,

Dirk Jan Koops

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Totaal aantal bezoekers 262046