De reis naar Mol door Scott - Reisverslag uit Lommel, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu De reis naar Mol door Scott - Reisverslag uit Lommel, België van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

De reis naar Mol door Scott

Door: Scott

Blijf op de hoogte en volg Accent

05 April 2014 | België, Lommel

Gister vertrokken we om 9 uur. Gingen we met z'n alle de eerste trein in die ging naar Rotterdam.

Toen we aangekomen waren op station Rotterdam centraal. Moesten we overstappen naar de trein naar Antwerpen. We hadden gelukkig 2 uur lang in Antwerpen omdat de bel bussen pas rond 2 uur rijden. Dus we konden genieten van de prachtige stad Antwerpen. We kwamen dus aan in Antwerpen station was echt een prachtig station is super groot en heel veel details aan het gebouw zelf.

Als eerste toen we aankwamen gingen we met zn allen met de koffers naar de Starbucks om lekker koffie te drinken en van een prachtig uitzicht op de grote winkelstraat van Antwerpen. We konden de koffers niet achterlaten in de starbucks en we wouden allemaal in die grote winkelstraat lopen. Dus paste er eerst 2 mensen op de koffers en na een half uur weer 2. Zodat de koffers niet gestolen kan worden.

Na zo'n 2 uur in Antwerpen moesten we weer verder reizen met de volgende trein richting Mol. Was een lange trein rit maar toen we er eindelijk waren was het alleen nog maar op de belbus wachten om naar het park te komen.

Mevr Hurkmans had voor ons een belbus geregeld die om half 3 bij ons had moeten zijn. Na zo'n 25 minuten na half 3 was onze belbus er nog steeds niet. Toen bleek het dat mevr Hurkmans de belbus op 9 april had gehuurd. Terwijl het 4 april was ha ha.

Maar goed als nog hebben we kunnen regelen dat we met een belbus mee konden. Na een kwartiertje gereden te hebben om naar het park te gaan waren we eindelijk aangekomen. Iedereen was erg moe van de reis. Maar ook wel enthousiast. Om het huisje te zien waar we 2 weken zouden verblijven. Gelukkkig was iedereen hartstikke tevreden over het huisje. Alleen wie waar ging slapen was nog een probleem. We waren met 5 jongens en maar 4 slaapkamer dus na een flinke discussie wie bij wie gaat slapen zijn we er eindelijk uit.

Nu al de volgende dag is iedereen aan het stage lopen bij een bepaalde afdeling. Zo heb ik vanavond om 5 uur bardienst. Er komt een voorstelling dus het word goed druk bij de bar.

Voor de rest super naar me zin en net lekker hardgelopen. Dus nu uitrusten bij de wifi zone.

Accent Nijkerk en alle leerlingen en leraren en leraressen
De groeten uit Belgie namens iedereen hier! En ontzettend bedankt voor deze geweldige trip!

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Totaal aantal bezoekers 262062