Goedemorgen! - Reisverslag uit Poznań, Polen van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu Goedemorgen! - Reisverslag uit Poznań, Polen van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

Goedemorgen!

Door: Margreet Lakerveld

Blijf op de hoogte en volg Accent

08 Oktober 2013 | Polen, Poznań

Goedemorgen!!
Na een nachtje trein maken we ons op voor de ontvangst in Poznan.
Het nacht in de trein ging goed. Iedereen sliep rond een uurtje of elf. Af en toe stond de trein een poos stil, maar we konden gewoon doorslapen.
Om zes uur ging er een harde wekker. We weten niet van wie... Dus iedereen was wakker :) Jurrian stootte van schrik zin hoofd en zei niet zulke vrolijke dingen..:(
We werden langzaam wakker, keken vanuit ons bed naar buiten. Belijn is echt een grote stad
Nu zijn we aangekleed, opgetut en alle koffers weer ingepakt.
De trein heeft een vertraging van 50 minuten, dus rond half negen komen we aan op het station.
Maurits heeft zin in de nieuwe dag, hij heeft vrolijke muziek op.
We hebben zin in de nieuwe dag!!

Nog wat uitspraken:
Mart: de trein was gaaf
Matthijs: de trein was best, alleen ik kon niet zo goed slapen
Laurenco: dat bed leek wel een plank... Zo hard
Andrea: wel lachen hoor, de trein
Eva: het leek wel een stenen bed...
Redouan: het bed is wel klein hoor.

• 08 Oktober 2013 - 08:16

Annelies Petersen:

Die Jur...... ja die houd van rustig wakker worden, dat had ik jullie wel kunnen vertellen. En hij had nog wel zijn eigen kussen bij zich. Maar ja, zo n harde wekker is ook geen pretje. Fijne dag vandaag toegewenst, geniet van alles wat jullie gaan beleven. Groetjes Annelies Petersen. En natuurlijk een dikke kus voor Jurrian, ook al wil hij daar niet van weten, hahahaha.......

• 08 Oktober 2013 - 08:32

Jozien Quanjer:

Wekker rond 6 uur.... die van jou Lourenco?? haha was iedereen in iedere geval wel op tijd wakker. Veel plezier vandaag. xx

• 08 Oktober 2013 - 10:34

Jeannet Aalten:

Ha die Jur

Ik heb je geen goede reis meer gewenst, maar desondanks ben je heelhuids in Polen aangekomen. Op die bult op je hoofd na dan..... We wensen je hele fijne dagen toe. Zet'm op met het Pools praten in je gastgezin!
    groetjes van Jeannet, Marco, Joëlle , Bram, Pieter en Sifra

• 08 Oktober 2013 - 12:09

Hester Koopman:

Nou Eva, hopen dat je vanavond wat zachter ligt dan!
    Heel veel plezier vandaag met elkaar!
    X mama

• 08 Oktober 2013 - 13:18

Bibi Koopman:

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen in Poznan, en een Fijne en leerzame dag gewenst!

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Totaal aantal bezoekers 262051