Weer thuis! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Accent Nijkerk - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Margreet Lakerveld

Blijf op de hoogte en volg Accent

11 Oktober 2013 | Nederland, Amersfoort

We zijn weer thuis. Na een hartelijk en soms emotioneel afscheid zijn we vertrokken uit Poznan.
Na een nachtje slapen in de trein zijn we vanmorgen om elf uur aangekomen op station Amersfoort, waar we werden opgewacht door familie en verzorgers. Heel fijn.
Het was een geweldige ervaring, een mooie reis.
Redouan, Eva, Mart, Maurits, Andrea, Mattijs, Jurrian en Laurenco: we zijn TROTS op jullie.

• 11 Oktober 2013 - 13:06

Bram Van Den Boogaard:

Wat was het ontzettend leuk om jullie weer allemaal heelhuids uit de trein te zien stappen. Door de regen snel naar huis (nadat we een lekker broodje hebben gegeten). Veel verhalen, leuke cadeaus, een tas vol met was en een hart vol ervaringen. Fantastisch.

Beste leiding heel hartelijk dank voor jullie fantastische zorg! Zonder jullie was het zeker nooit zo geslaagd geweest!

Gr
    Bram van den Boogaard

• 11 Oktober 2013 - 15:08

Annelies:

Ook vanaf deze kant willen wij de begeleiding en de gastgezinnen hartelijk bedanken voor de enorme leuke ervaring die leerlingen op deze manier op konden doen. Wat was het weer heerlijk om iedereen gezond en wel de trein uit te zien komen. Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen.
    Goed weekend, Alle Marten en Annelies Petersen.

• 11 Oktober 2013 - 16:29

Hester Koopman:

Fijn om jullie allemaal weer te zien vanochtend.
    Wat een bijzondere ervaring was dat voor jullie allemaal!
    Eva heeft het erg naar haar zin gehad.
    We willen jullie heel erg bedanken voor de goede begeleiding en ook de gastgezinnen.

Allemaal een fijn weekend!

Frank en Hester Koopman

• 11 Oktober 2013 - 20:52

Fam. Koopman:

Ook van ons niks anders dan lof! Wat heeft Matthijs genoten van al de ervaringen en van het verblijf in het gastgezinnen, hij is ontzettend in de watten gelegd en heeft veel leuke en indrukwekkende foto's laten zien. Van ontspannend en echt in het straatje van Matthijs met het voetbalstadion tot en met het concentratiekamp waar hij erg van onder de indruk was en waar hij veel over wist te vertellen op een manier waarvan je merkt dat dit hem erg raakt. Tot al die excursies die ertussen zatten. Ook het contact met de docenten heeft hij heel erg leuk gevonden en ik begrijp dat hij in mevrouw boekhorst? ( Yvette) iemand heeft gevonden die ook wel in is voor een geintje? Ook met de andere begeleiders en leerlingen heeft hij veel plezier beleefd! Voor ons als ouders is het fijn dat hij dit zo ervaren heeft en we zijn jullie zeer dankbaar dat Matthijs dit heeft mogen meemaken. iedereen maakt in zijn leven dingen mee wat een indruk maakt welke je je hele leven bij blijft en ik weet zeker dat dit voor Matthijs in dat rijtje met bijzondere gebeurtenissen blijft. Heel erg bedankt en wat Matthijs betreft op naar de volgende uitwisseling!

• 11 Oktober 2013 - 21:48

Jozien Quanjer :

Wat een fantastische ervaring heeft Lourenco gehad. Geweldig goed georganiseerd. Gastgezin was perfect, begeleiding helemaal goed. Programma super echt niets dan goeds!! En de groep was echt goed. 8 toppers bij elkaar. Dank voor de goede zorgen! En ik ben super trots op Lourenco dat hij de lef had om voor de uitwisseling te kiezen.

• 11 Oktober 2013 - 22:26

Mevrouw Boekhout:

Ik wil bij deze nog even mevrouw Lakerveld in het zonnetje zetten en bedanken voor het organiseren van deze uitwisselingsreis, die mede mogelijk is gemaakt dankzij de financiele steun uit het Bios-programma van het Europees Platform - internationaliseren in onderwijs.
    De voorbereiding, het contact met de Poolse collega's, het regelen van de treinreis zijn maar een paar onderdelen waardoor zij heeft gezorgd dat wij met elkaar zo'n leerzame reis konden beleven. We hebben genoten!

• 12 Oktober 2013 - 11:26

Willem De Jonge:

Ook Mart ziet dit als een fantastische reis en ervaring. "Was het vandaag nog maar 7oktober, dan hadden we het allemaal nog voor ons". Dit is zo'n geweldig positieve ervaring die hij en wij niet snel zullen vergeten. Mede door de goede begeleiding en het fijne gastgezin heeft hij eeen stuk eigenwaarde gekregen die hem niet meer kan worden afgenomen. Heel veel dank aan de begeleiding, gastgezin en en de school die dit mogelijk hebben gemaakt. Op naar de volgende uitwisseling, Mart is niet meer te houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Accent

Accent Nijkerk internationaliseert! Inmiddels zijn er door leerlingen en docenten reizen gemaakt naar Engeland, Frankrijk, België, Griekenland, Duitsland, Malta, Polen en Tsjechië. De komende tot de zomervakantie van 2015 vinden er nog vier reizen plaats! Een studiereis naar Londen, een buitenlandstage van twee weken in België en twee projectweken in Tsjechië, waarvan één klusweek voor technische aanpakkers én een week, waarin kansarme kinderen een toffe vakantie krijgen aangeboden door Ton en Susanne Boekhout en leerlingen en docenten van Accent Nijkerk.

Actief sinds 11 April 2010
Verslag gelezen: 1173
Totaal aantal bezoekers 262054

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Kindervakantieweek organiseren

26 Mei 2015 - 02 Juni 2015

Tsjechie klusweek

07 April 2015 - 20 April 2015

Pro Mobility 2015, buitenlandstage België

10 Maart 2015 - 13 Maart 2015

AKA 2015 naar Londen!!!!

03 Juni 2014 - 06 Juni 2014

AKA studiereis naar Londen.

08 Mei 2014 - 15 Mei 2014

Stage in Tsjechië!

04 April 2014 - 17 April 2014

Pro Mobility